مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 12:252019-12-24سياسي

برگزاری ماراتُن برنامه نویسی در نمایشگاه شهر هوشمند مشهد


مدیر اجرایی نهمین نمایشگاه شهر هوشمند مشهد گفت: شهرداری با مسائل مختلفی درگیر است و در همین راستا قرار است ماراتن برنامه‎نویسی ای برای ارائه راه حل و رفع این مسائل در نمایشگاه شهر هوشمند برگزار شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر اجرایی نهمین نمایشگاه شهر هوشمند مشهد گفت: شهرداری با مسائل مختلفی درگیر است و در همین راستا قرار است ماراتن برنامه‎نویسی ای برای ارائه راه حل و رفع این مسائل در نمایشگاه شهر هوشمند برگزار شود.

روح الله مهدی پناه، امروز، 3 دی ماه، در مراسم معرفی ویژگی ها و رویدادهای نهمین نمایشگاه شهر هوشمند و رونمایی پوستر این نمایشگاه که در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد برگزار شد، بیان کرد: بر مبنای تجاربی که در سال های گذشته در زمینه برگزاری نمایشگاه داشته ایم، از سال گذشته با عنوان جدید و به روز شهر هوشمند شروع به کار کرده و سعی کرده ایم نهمین دوره نمایشگاه را با رقع نقصان های سال گذشته و تمهیدات مناسب تری برگزار کنیم.

وی ادامه داد: رویکرد کلی ما در نهمین نمایشگاه شهر هوشمند، مهیاکردن فضای تعاملی تر برای مخاطبان نمایشگاه است و از حالت های رسمی و فروش و ارائه خدمات فاصله خواهیم گرفت.

مدیر اجرایی نهمین نمایشگاه شهر هوشمند مشهد در راستای فرهنگسازی بیشتر، عنوان کرد: ارائه محصولات و خدمات هم شکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ماراتُن برنامه نویسی در نمایشگاه شهر هوشمند مشهد

برگزاری ماراتُن برنامه نویسی در نمایشگاه شهر هوشمند مشهد